mandag 23. februar 2009

Furt

Idag er jeg skikkelig furt... ikke noe gøy!
Skikkelig - vil ligge i senga dag! selvom det er sol ute og jeg skal ut med Preben etterpå, så er det ikke helt dagen idag. Kanskje fordi det er mandag? Eller fordi det ikke ble noe middag igår...
Ser ut som en sitron her jeg sitter. Orker ikke si; "Pioneer goddag" med innlevelse engang =(

Får håpe at Nesbrurevyen kan få meg til å trekke på smilebåndet ikveld =)

Uansett, gleder meg til onsdag - for da skal Chrish og jeg på biltema! Hehe, kjøpe PIMP ting til bilen min =) Blir spennende...!
Skal også innom OB på jobben iløpet av uka, og kjøpe bøker.

Ellers lever jeg enda godt på minnene fra helgen - her kommer en kjapp oppsummering:

Fredag:
Chrish var stand-in for Patrik, og mekka med Macen, og spiste middag hos oss. Senere dro vi til Ole, hvor det var løøvin going on. Dro sånn halvveis sent hjem, og ble sittende å se på tatoveringer til Patrik kom hjem i 02.30 tiden.

Lørdag:
Patrik stakk av før sola sto opp, og jeg fikk frokost av mamma. Dro på storsenteret og brukte litt penger =) Ny kjole, ny veske, nye kluter til kjøkkenet +++
Jørgen kom og hentet meg, så bar det av sted til Nesbru for å se litt på revyen. Det ble desverre fort kjedelig grunnet dårlig gjennomføring av øvelse - så Martin kjørte meg hjem.
På kvelden var det gathering hos OB. Chrish, Madde, OB, og Iseling + meg selv, switchet litt på tv, og endte opp med en film kalt: Quaranteene. Zombiefilm fra øverste hylle! =P
Etter en del Youtubing, dro vi heimat.

Søndag: Startet dagen med frokost, og en kjempevask! Tok klær og hele leiligheten. Digg når det er ryddig! Så tok jeg turen ut og tok noen vinterbilder. Var veldig rart lys, så ble fort lei, og bygde meg en snøhule isteden! Senere rakk jeg å se Greys episode 16! Omg! Før Andreas og Chrish kom innom. Vi satte en bolledeig, og senere kom Ole, Preben og Karlson innom, og hjalp å trille ut. Ble fastelavensboller og "Hjelp jeg er med i et japansk gameshow" før kvelden ble rundet av med musikalske innslag fra Preben.

Fin helg, med andre ord =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar